Czym jest pozycjonowanie?

Usługa pozycjonowania stron internetowych w ostatnich latach cieszy się ogromną popularnością wśród firm z wielu sektorów przemysłu oraz usług. Terminem tym określa się szereg komplementarnych względem siebie działań. Ich celem jest osiągniecie przez daną stronę jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe, wpisywane przez internautów podczas poszukiwania informacji o konkretnych produktach lub usługach

Pozycjonowanie stron www to proces składający się z dwóch rodzajów działań:

  • on page – optymalizacja witryny, określana również mianem działań SEO;
  • off page – czynności wykonywane poza stroną internetową.

Jakie są korzyści pozycjonowania?

Proces pozycjonowania witryny dostarcza firmie wielu wymiernych korzyści, z których najważniejszą jest oczywiście wzrost sprzedaży i możliwość pozyskiwania nowych Klientów. Pozostałe zalety działań SEO to m.in.:

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej,
  • wysoka pozycja strony w organicznych wynikach wyszukiwania na najbardziej konkurencyjne frazy,
  • budowanie eksperckiego wizerunku przedsiębiorstwa,
  • wzrost współczynnika konwersji,
  • uzyskanie przewagi konkurencyjnej,
  • zwiększenie rozpoznawalności i zaufania do marki,
  • pomnażanie zysków i rozwój przedsiębiorstwa,
  • znacznie niższy koszt w porównaniu z innymi formami reklamy.

Czy pozycjonowanie sie opłaca?

Inwestycja w pozycjonowanie stron www stanowi jeden z najtańszych sposobów na pozyskiwanie nowych użytkowników i potencjalnych Klientów. W porównaniu z kosztami reklamy w tradycyjnych mediach, jak prasa, radio czy TV, SEO pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Dodatkową zaletą są elastyczne pakiety usług, dostosowane do budżetu, jakim dysponuje Klient. Dzięki temu, z profesjonalnych działań SEO mogą korzystać zarówno przedsiębiorstwa z dużym budżetem na promocję, jak i niewielkie firmy, dążące do optymalizacji kosztów.

Optymalizacja strony internetowej

Posiadasz własną stronę www, ale nie zadowala Cię liczba odwiedzających ją użytkowników oraz ilość konwersji? Skuteczna optymalizacja serwisu pomoże zwiększyć ruch i poprawić sprzedaż! Wykonamy niezbędne działania w zakresie struktury strony, jej zawartości (optymalizacja treści) oraz promocji na zewnątrz (pozyskiwanie linków z wartościowych źródeł). Wprowadzimy zmiany ustalone w trakcie audytu SEO, dzięki czemu Twoja strona znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania – także na niepozycjonowane przez nas słowa kluczowe.

Na czym polega pozycjonowanie strony?

Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych to proces wieloetapowy i wymagający kompleksowego podejścia. Tylko w ten sposób, kampania promocyjna Twojej firmy pozwoli osiągnąć zamierzone efekty. Najważniejsze etapy procesu to m.in.:

  • audyt SEO,
  • selekcja słów kluczowych,
  • tworzenie wartościowych treści,
  • optymalizacja witryny pod kątem użytkowników i wyszukiwarek,
  • pozyskiwanie linków do Twojej strony z zewnętrznych serwisów,
  • podniesienie pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • raportowanie zmian oraz nieustanny monitoring efektów,
  • śledzenie działań konkurencji i reagowanie na zmiany w algorytmach Google.

Masz pytanie? Napisz do nas!