Reklama internetowa w Google

Komunikaty reklamowe Google mogą mieć formę tekstową (linki sponsorowane) graficzną (bannery) lub wideo. Rozbudowana sieć Google, obejmująca m.in. najpopularniejszą wyszukiwarkę na świecie, pocztę Gmail, portal YouTube i wiele innych serwisów, stanowi doskonałe miejsce do pozyskiwania nowych Klientów dla Twojej firmy. Reklama wyświetli się użytkownikom poszukującym w sieci treści związanych z Twoją działalnością. Google Ads pozwala w precyzyjny sposób określić grono docelowych odbiorców i kierować komunikaty reklamowe do miejsc najchętniej odwiedzanych przez interesujące Cię grupy użytkowników. Dodatkową zaletą takiej formy promocji są elastyczne formy rozliczeń i planowania budżetu na reklamę.

Czy warto prowadzić kampanię Adwords?

Efekty pozycjonowania stron internetowych oraz działań SEO zazwyczaj osiągane są po upływie określonego czasu. W odróżnieniu od nich, kampanie AdWords pozwalają osiągnąć natychmiastowy rezultat w postaci odnośnika do Twojej strony na samej górze wyników wyszukiwania. Dzięki temu, że Google oferuje niezliczoną ilość miejsc, w których możesz umieścić swoją reklamę, precyzyjne kierowanie komunikatów jest tu prostsze niż gdziekolwiek indziej. Możliwość wykorzystania w kampanii filmów wideo, grafik oraz wielu innych, atrakcyjnych form promocji, znacznie podnosi jej skuteczność. Koszty ponosisz wyłącznie za kliknięcie użytkownika w reklamę, dlatego łatwo możesz kontrolować zainwestowane środki.

Korzyści kampanii Google Ads

  1. Natychmiastowe pojawienie się linków na topowych pozycjach w wyszukiwarce.
  2. Wiele możliwości formułowania przekazów reklamowych.
  3. Dowolność geograficzna – możliwość kierowania komunikatów do miejsc, z których pochodzi największe zainteresowanie Twoją ofertą.
  4. Pełna kontrola nad czasem trwania kampanii oraz jej planem.
  5. Elastyczne formy rozliczeń – płatność za efekty kampanii.
  6. Całkowita kontrola nad budżetem i wydatkami na reklamę AdWords.
  7. Kampania prowadzona pod nadzorem specjalistów.
  8. Brak ukrytych warunków i dodatkowych kosztów.
  9. Możliwość zwiększenia ruchu na stornie i pozyskiwania dodatkowych użytkowników.

Na czym polega Google Ads?

Nasi specjaliści czuwają nad prawidłowym przebiegiem kampanii Google Ads zgodnie z przyjętym harmonogramem. Nieustanne monitorowanie trendów Google oraz błyskawiczne reagowanie na zmiany pozwalają podnosić skuteczność działań reklamowych w wynikach wyszukiwania. Twoje komunikaty reklamowe mogą pojawić się m.in. w Zakupach Google, poczcie Gmail, Serwisie YouTube czy wyszukiwarce internetowej. Google oferuje ponad 2 miliony miejsc, w których możliwe jest lokowanie komunikatów reklamowych. Zlecając nam kampanię AdWords, możesz być pewny szybkich i wymiernych rezultatów.

Masz pytanie? Napisz do nas!